March 5, 2014

Dari luar negara

Hello all! Currently dah sampai Edinburgh
More to say, Edinbrrrrr (Sebab sejukk!)
Sekarang tengah Mild winter, sebab nak masuk spring dah
but still sejuk, angin kuat waktu malam

About Edin, cantik kot! Subhanallah, memang cantik lah
sbb baru pas winter, pokok sume tinggal dahan je lah
and view from my room, is a lake
ada swan, itik pulang petang
Rasa tenang and nyaman ja,rasa mcm on vacation.hehe
Pastu pokok macam twilight plak, nak fefeeling bella tak bole, 
even ramai Edward cullen kt sini.hehe

I'm going to pursue PhD in Chemical Engineering
Ini yang paling neves.and I never expect that I'm going to do it
I need a wake up call!
This is reality, not fantasy, not a dream

Semuga segalanya on track, and I can contribute as much as I can for my project
Lepastu balik Malaysia dgn kejayaan. InsyaAllah


Yours truly, 
Duta kecik Malaysia di Edinburgh
Mood: Day 6 since the 1st day here (1st Mar 2014)
Semalam baru nak rasa jetlag sebab beberapa hari tahan mata